torsdag 30 oktober 2008

*suck*



uppe mega tidigt idag.... väntar på att golvläggare ska komma nu och fixa golvet i köket...
tycker mest de e bökigt att flytta runt alla grejjor...

Haft en jobbig natt, inte kommit till ro alls. varit jätte orolig i kroppen.. Hade ingen tid hos psykologen denna vecka, hon har varit ledig, och de känns... Jag är en vane människa, så fort saker förändras lite, blir jag super orolig och nervös. :( larvig man kan va....

Igår var vädret fruktansvärt här, frös hela dagen, och man blev genom blöt när man varit ute med hunden..

MIn syster åkte hem i går. Och i kväll är de kalas för min minsta syster... Får se om jag hinner dit....

Köpte snygga stövlar igår, och ett par boots liknande. :) alltid skoj att handla...

Ska titta på en annan lägenhet i eftermiddag... Hoppas den är fin... står 1:a i kön.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar