torsdag 16 oktober 2008

AAAAaa

Skriker och gråter inombords.... känns som livet faller samman,
vem är jag i detta kaos?

Varit hos psykologen nu i morse. Allt gör ont.... så ont... de är smärtsamt att leva. Blir bara så rädd, får svårt att andas, och minnena gör come back i mitt huvud.

"Värdelösa caroline, fula, hemska äckliga caroline...."


jag vill inte vara så äcklig, vill inte vara tjock och trög.... allt som är "jag" är dåligt, aldrig tillräckligt bra..

DE finns två sidor inuti mig, en del av mig som vill ut från mörkret, våga andas och bara vara. VIll kunna känna mig trygg i den "världen", men just nu känns "min" värld tryggast. där är jag bara hemsk och värdelös. Där händer hemska , smärtsamma saker, men de är de jag är van vid, så jag klammra mig fast i de jobbiga..... de som känns tryggast

Jag vill kunna vara trygg, lite på andra, men vågar jag ta den chansen att bli sviken, och lämnad ensam kvar....

DE är ett ständigt krig inne i mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar