måndag 8 december 2008

kaosigt värre..


Åkte till mamma i lördags, och glömde min medicin, blev dålig... så syrran fick köra mig hem dagen efter och hämta mina små piller..
SEdan hade vi kalas för syrran... och jag firade lilla Tilda min älskade vovve hon fyllde fyra år igår.

Idag sitter jag barnvakt åt minstingen på två år, just nu sover hon middag... snarrt kommer den andra syrran hem från skolan så då får jag passa henne med..

Jag är redan trött, har hemlängtan.... ska bli skönt att komma hem i kväll..
Och i morgon ska jag va hos sjukgymnasten redan kl 8 på morgonen.. Kan ju hoppas på att jag inte försover mig.. hmm..

Allt med maten går åt skogen när man är här hemma... :(
Får ta tag i allt och kämpa på när jag kommer hem igen.

Jag känner mig ensam just nu, allt känns kaosigt och jobbigt...
ENSAM, KAOS, VÄRDELÖSHET, ÄCKEL O SKAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar